Tobaksafvænning

Posted af 0 comment

Hvis du har besluttet at stoppe med at ryge, så er her nogle gode råd til brug før og under din tobaksafvænning.

Før du går igang med din tobaksafvænning er det en god ide at sætte en stop dato, et lille stykke ude i fremtiden. Mind dig selv dagligt om at den dag er det slut, og kan du gøre det i forbindelse med starten af en ferie, hvor du rejser væk, vil det være en del nemmere at holde fast i dit nye liv som ikke ryger.
Det skyldes at du ved en ferierejse, vil efterlade de fleste af dine normale gøremål derhjemme, og rigtigt mange af dem vi kalder vanecigaretter vil ikke være et problem på ferien. Derved bliver det nemmere for dig at foretage en så stor forandring som en tobaksafvænning jo i virkeligheden er.

Gør op med dig selv hvorfor du vil stoppe, og nedskriv dine grunde til at du ønsker et røgfrit liv. Gør det samme med alle de positive forandringer du forventer at få ud af din tobaksafvænning. Gør det til en vane hver aften eller morgen(eller begge) at gennemgå dine lister, og glæde dig over alle de gode ting der kommer til at ske, og alle de kedelige ting du slipper for. På den måde arbejder du positivt med din motivation for at stoppe.

Læs alt hvad du kan finde om nem tobaksafvænning.

Det her kan godt forekomme nogen lidt underligt, men følg mit råd, og du vil opdage at jeg bestemt ikke er ene om den mening.
Det der sker når og hvis, du læser at det er nemt at gennemføre en tobaksafvænning, er at du nedbryder nogle af de overbevisninger de fleste rygere er blevet tudet ørerne fulde af. Og mange af disse overbevisninger handler om hvor svært det er at holde med at ryge. Nedbryd dine negative overbevisninger omkring en let og ubesværet tobaksafvænning, og du vil helt sikkert få lettere ved at stoppe.

En rigtigt god bog der netop gør det at den nedbryder dine fejlagtige overbevisninger om tobaksafvænning, og som jeg bestemt kan anbefale er endelig ikke ryger af allen carr.

Et sidste råd du skal overveje inden du begynder at afvænne dig selv, er at du skal overveje om du virkelig tror på at du kan gennemføre det her(jeg tror på dig 🙂 ), og er du i tvivl, så bør du virkelig overveje om du ikke skulle søge en eller anden form for hjælp til det. Det kunne være at du ville få det lettere ved at bruge hypnose rygestop, hvor en hypnotisør vil guide dig til at påvirke din underbevidsthed til at acceptere at du ikke længere er ryger.

Råd du kan bruge under tobaksafvænning

Hvis du vælger at lave de lister jeg råder dig til højere oppe på siden, vil jeg forslå at du bliver ved med dagligt at gennemgå dem, og bekræfte overfor dig selv at du er glad for de forandringer du har skabt i dit liv. Det vil underbygge din oplevelse at det er en god ting at du gennemfører en tobaksafvænning.

Regn ud hvor mange penge du benytter på at være ryger, og lav en konto i din netbank hvor du opretter en automatisk daglig overførsel til din ”tobaksafvænningskonto” på et beløb der svarer til hvad du sparer hver dag du er ikke ryger.
De penge skal ikke blive stående på kontoen, men du skal benytte dem til at belønne dig selv for at være ikke ryger. Det skal fungere som endnu en motivation, og det at se beløbet vokse hele tiden, er for nogle mennesker belønning nok. Pointen her er todelt, del et handler om at du skal belønne dig selv, og derved øge din motivation for at holde fast i tobaksafvænningen. Og del to er at du også vil blive bevidst om at du førhen smed en masse penge ud ad vinduet, eller for at blive i den familiære terminologi, er det penge du blot lader gå op i røg.

Distraher dig selv… det hjælper langt bedre end man tror. Der vil for de fleste være en del situationer hvor det er meget svært at holde fast i sin nye beslutning om ikke at ryge, og i disse situationer vil jeg give dig det råd at du skal distrahere dig selv.
Når trangen bliver så stærk at du er lige ved at overgive dig og begynde at ryge igen, så gør noget der kan bringe dine tanker et andet sted hen. Den store fjende er nemlig dig selv og dine tanker, men den gode nyhed er til gengæld at du ikke kan have din opmærksomhed på et emne ret længe, når du samtidig springer op ad sofaen og begynder at synge og danse. Det jeg gerne vil have dig til at forstå er at vi er sådan indrettet at vi ikke kan fastholde en følelse i uendelighed, og er du trist, kan du bryde det ved at fake at du er glad. Det vil virke for dit sind reagerer på det du tænker og gør, men det kan ikke skelne forestilling fra virkelighed, og derfor vil du kunne ændre din følelse ved at forestille dig, og opføre dig som om du virkelig har den følelse du ønsker.

Giv aldrig op

Uanset hvad er det vigtigste råd at du aldrig opgiver at få gennemført den tobaksafvænning, for alt andet lige vil du være sundere, go ryge mindre hvis du hele tiden tilstræber at begrænse din rygning. Held og lykke med det.

Køb mp3 rygestop hypnose her

Jeg praktiserer ikke selv længere, men kan anbefale de følgende produkter med 100% tilfredshedsgaranti til rygestop med hypnose.

Normal hypnose til rygestop

Kunne du tænke dig at være ikke ryger om en time?

En anden hypnotisør ved navn Malte Lange har lavet et rygestop hypnose produkt han kalder ”Rygestop – Røgfri på 1 time” som du enten kan få tilsendt som en cd, eller med en god rabat kan downloade lige med det samme, og benytte når du ønsker det.

For de fleste mennesker vil denne metode kunne stå fuldkommen alene, med resultat på en time.

Du kan købe Maltes rygestop-cd her!

Rygestop Masterclass - For den tidligere Storryger

Herunder er et lidt mere omfattende rygestop produkt, som også kommer fra Maltes hånd, det henvender sig til dig der tror der skal lidt mere til fordi du har været stor ryger igennem en årrække.

Klik her for at købe/læse nærmere, eller klik på billedet af rygestop masterclass for rygestop med tilfredshedsgaranti.

Du kan købe Maltes rygestop-master cd her!
Category: Uncategorized

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *